منوی غذایی صبحانه رستوران گردان برج میلاد

 

  صبحانه رستوران گردان برج میلاد

صبحانه رستوران گردان کاملا به صورت سلف سرویس میباشد و محدودیتی در تعداد دفعات صرف غذا وجود ندارد

از ساعت 7:30 الی 10 صبح پذیرای شما میباشیم

روزهای ارائه خدمات صبحانه در روزهای 5 شنبه و جمعه است

هزینه منوی بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد 60 هزار تومان میباشد و هیچ پرداختی دیگری نخواهید داشت.

 

صبحانه رستوران گردان

رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است. این رستوران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰  بامداد صبحانه سرو می‌کند. برای گذراندن صبحی به‌یادماندنی باید 24 ساعت زودتر جای خود را از طریق شماره تلفن‌های 0214953 رزرو کنید.

حلیم، خوراکی لذیذ و مخلوطی از بلغور گندم، نخود، گوشت تکه‌شده، دارچین و شکر است که به صورت گرم صرف می‌شود که در منوی غذایی رستوران گردان نیز موجود میباشد.

نوش جان

 

جدول منوی غذایی رستوران گردان برج میلاد تهران

 

منوی صبحانه رستوران گردان:

 

 

 

فواید صبحانه خوردن:

صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است و کسانی که صبحانه می‌خورند، از سلامت بیشتری برخوردارند.

صبحانه علاوه بر کمک به کنترل وزن و دیابت، احتمال بروز بیماری‌های قلب و عروق را بطور محسوسی کاهش می‌دهد.

صبحانه سبک و مغزی ایرانی شامل چای، نان، پنیر، گردو، کره، مربا و عسل است.

حلیم و املت نیز از غذاهای رایج در سفره ایرانی است.

از کنترل دیابت و چاقی تا باهوش شدن، افزایش یادگیری، نشاط و انرژی، از فواید صبحانه خوردن هستند. صبحانه مهم‌ترين وعده غذايي است و كساني كه صبحانه می‌خورند، از سلامت بيشتري برخودارند. صبحانه علاوه بر کمک به کنترل وزن و دیابت، احتمال بروز بيماري‌هاي قلب و عروق را بطور محسوسی كاهش دهد.

توازن انسولین، تنظیم عملکرد بدن، کاهش علاقه به مواد قندی، تعدل گلوکز و ثبات انرژی، دفع بهتر مواد زائد، خلق آرام، تقویت فعالیت مغز، پیشگیری از خستگی مفرط، سوزاندن کالری، پیشگیری از یبوست و شادابی برخی از فواید مصرف صبحانه‌ای مقوی و سالم هستند.

صبحانه‌اي كه از غلات كامل با فيبر غذايي كافي تشكيل شده باشد مي‌تواند از نوسانات قند خون در طول روز جلوگيري كند و مانع از آسيب‌هاي ناشي از بالا بودن قند خون شود. مصرف چنين صبحانه‌اي موجب مي‌شود تا دست‌کم 10ساعت قند خون در حد سالم باقي بماند. بر اساس یافته‌های محققان افرادی که هر روز صبح یک وعده غذایی کامل شامل غلات سبوس‌دار مصرف می‌کنند، بیش از سایرین از فواید بهداشتی آن بهره می‌برند.

 

چرا صبحانه مهم است؟

پس از پايان خوابيدن و ۸ تا ۱۰ ساعت وقفه در سوخت‌رساني بدن، صبحانه خوردن به عنوان عاملي براي تجديدقوا اهمیت دارد. اين، بيشترين وقفه ميان وعده‌هاي سه‌گانه غذايي است. وقتي خواب هستيد، بدن به غذا، سوخت و انرژي کمی براي تپش منظم قلب، تنظيم اعصاب و سلول‌هاي عصبي و همچنين غذارساني به مغز احتياج دارد كه بيشتر اين سوخت از گلوكزهاي خون، ماهيچه‌ها و شش‌ها كه اكسيژن را به خون مي‌رسانند، تأمين مي‌شود. با آغاز صبح، بدن از حالت استراحت بيرون مي‌آيد و به انرژي و غذا احتياج دارد و اين سوخت را بايد از خوردن وعده‌هاي غذايي تأمين كند.

 

در صبحانه چه چیزی دریافت می‌کنیم؟

گلوکز: گلوکز که منبع انرژی بدن است، با مصرف کربوهیدرات شکسته شده و جذب می‌شود. در اول صبح، که حداقل ۱۰ الی ۱۲ ساعت از آخرین خوراک شما می‌گذرد، سطح گلوکز بدن پایین است. از اینرو، صبحانه میزان انرژی بدن و همچنین متابولیسم را در طول روز تقویت کند.

ویتامین‌ها، مواد معدنی، و موادمغذی لازم: صبحانه حجم قابل توجهی از موادغذایی مورد مصرف در طول روز را تامین می‌کند و شما موادغذایی تقویت شده مثل آهن، ویتامین B و فیبر دریافت می‌کنید که تنها با خوردن غذا به‌دست می‌آیند.

 

@tanin_restaurants

Instagram.com/milad_revolving_restaurant

 

 

 


پیام ها